zaterdag 15 juni 2013

Finally - Eindelijk

Finally, I got round to crocheting! My daytime job kept me so busy that I hardly had any time left to crochet. A few months ago my daughters bought me some beads for my birthday. The colours they picked work perfectly with my absolute favourite colour: yellow! And that was off course no coincidence, they know me so well :)



Eindelijk, ja eindelijk nog eens de tijd gevonden om te haken.  Het was zo druk met vertalen en corrigeren dat ik nauwelijks tijd had om te haken. Enkele maanden geleden kreeg ik deze kralen van mijn dochters voor mijn verjaardag. En nu vele maanden later heb ik er eindelijk een ketting mee gehaakt. De kleuren die ze gekozen hebben, passen perfect bij mijn favoriete kleur: geel. En dat is uiteraard geen toeval, want ze kennen me goed :)





4 reacties:

  1. Wat een prachtige ketting heb je gemaakt. Jouw dochters zijn vast blij dat je hun kralen hiervoor hebt gebruikt.

    Complimenten voor alle dingen die je maakt en voor jouw inspirerende blog. Kijk zaterdag 22-6-2013 eens op mijn blog. http://amberscreaties.blogspot.nl.
    Zie het niet als verplichting maar uitsluitend als compliment.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het compliment en ik ben benieuwd naar de 22e!
      Inez

      Verwijderen
  2. hola y gracias por tu comentario. Que collar tan bonito y elegante, me gusta mucho.
    besos

    BeantwoordenVerwijderen