vrijdag 26 juli 2013

Meer dan een maand - over a month ago

Over a month ago I posted my last item on this blog. I have been in hospital for surgery and am now slowly getting better again. I did some crochet while I was resting in the sun outside in the garden.




 My eldest daughter saw the picture of this crochet shrug and immediately loved it. So what better project for a mum forced to rest? I used white Catania cotton.


The daughter in the picture showing the shrug, is actually my youngest, the shrug is too big for her, which shows in the picture, but it still shows the result, doesn't it?



You can find the pattern here: http://redheart.com/free-patterns/bridal-shrug


Meer dan een maand geleden schreef ik mijn vorige bericht. Ik heb in het ziekenhuis gelegen voor een operatie en moet nu langzaam weer herstellen.



Dat betekent echter niet dat ik niet kan haken en met dat heerlijke weer van de voorbije maand, heb ik echt genoten in de tuin, in de zon, met mijn haakwerkje.

Toen mijn oudste dochter het patroon voor deze bolero op Pinterest zag, was ze meteen verkocht.



De dochter op de foto die hier de bolero toont, is de jongste, het gehaakte vestje is dus te groot voor haar, maar je ziet wel het resultaat, niet? Het vest is gehaakt met witte Catania.

Het patoon vind je hier: http://redheart.com/free-patterns/bridal-shrug

5 reacties:

  1. Wat een prachtige bolero.Logisch dat je dochter die graag wilde hebben. Lijkt me wel een flink klusje.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt hoor Margaret! was best wel ingewikkeld, vooral omdat het patroon anders was dan ik gewoon ben, niet per steek maar per combinatie van steken.

      Verwijderen
  2. Wat een mooie bolero! Heel mooi gedaan. Véél beterschap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen