donderdag 9 mei 2013

Crochet shawl - gehaakte omslagdoek

Hi everyone,
It has been a bit quiet over here, but I have been busy crocheting this lovely shawl. I bought this lovely yarn at blijdatikbrei. When I first saw it, I fell in love with it. I particularly love the way the colours flow into one another.


I used this pattern for this shawl,  I had already used it before, I knew exactly how I wanted this crochet shawl to turn out.


Dag iedereen,
Het is hier even stil geweest, maar niet omdat ik aan het luieren was, ik ben druk bezig geweest met deze gehaakte omslagdoek. Ik vind hem echt super! De wol kocht ik bij blijdatikbrei. Meteen toen ik de wol op haar blog zag, was ik verkocht. Heb trouwens een tweede kleurencombinatie liggen, klaar om er nog een heerlijke sjaal mee te haken.


Ik gebruikte dit patroon voor de omslagdoek, ik had dit al eerder gebruikt, en wist dat dit patroon met deze wol ook een prachtig resultaat zou geven.









15 reacties:

  1. O, wat is hij mooi!! De kleuren komen prachtig uit. En een super-patroon ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Jeanet, ja ben er ook helemaal weg van. De sjaal is 117 cm breed en 74 cm hoog.
      Inez

      Verwijderen
  2. Prachtige sjaal, zo'n mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow echt heel mooie geworden. Super mooi kleur verloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ik ben met hetzelfde patroon bezig, zo te zien, maar in een andere kleurencombi. Zodra hij af is komt ie op mijn Hakerette.blogspot.com.
    Lekker om te doen he.
    Aangezien ik nogal breed ben, ben ik nog wel even bezig voor ik m zo groot heb als ik wil ;-) HOeveel toeren is die van jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dit een heel leuk patroon, inderdaad. Is de tweede omslagdoek die ik in dit patroon maak, maar zeker niet de laatste. Heb nu nog een bol liggen van bij Jeanet met dit prachtige kleurenverloop, denk daar een omslagdoek in crocodile stitch mee te maken. Aantal toeren weet ik niet, maar de sjaal is 117 cm breed en 74 cm hoog.

      Verwijderen
  5. Ik vind de sjaal ook schitterend. Die kleuren.....zo heerlijk fris, echt voor de lente en zomer! Heb je 1 bol gebruikt en wat is de naam van de wol?

    Groetjes, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Marga, de wol kocht ik bij blijdatikbrei, het is inderdaad 1 bol. Jeanet heeft er nog enkele in andere kleuren, maar ze zijn snel uitverkocht dus ... haast je als je er eentje wil!
      Inez

      Verwijderen
  6. Oh dat is mooi geworden met die wol zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. precioso! los colores son muy alegres y bonitos

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi en fijn werk, zo te zien!
    Leuk dat je kwam linken op ikblogjijblogt, wees vrij om dat maandag weer te komen doen!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Me encanta! la lana y los tonos de colores, super bonitos!
    feliz semana guapa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG - this is beautiful - the ombre yarn is stunning - I have to get some! Will be following your link straight after this comment! I'm just following all the bloghop links from Kat Goldin's Crochet Camp Facebook post, I'm having so much fun visiting everyone and seeing all the beatiful work - it's making me want to start loads more projects!
    Em xx

    BeantwoordenVerwijderen