dinsdag 2 april 2013

PIF

Kennen jullie dat, een PIF, paying it forward? Het is een soort kadootjesronde waarbij je een verrassing maakt (in ons geval, haakt) voor vijf deelnemers die elk op hun beurt weer iets maken en schenken aan vijf anderen mensen.

Vera van Geniet van ieder moment organiseerde vorige maand zo'n PIF en ik wou graag meedoen.
Enkele weken later vond ik een heerlijke verrassing in mijn brievenbus.

Vera from Geniet van ieder moment organised a PIF, last March. I participated and a couple of weeks later I received a lovely gift in the mail. Two crochet chickens, some fruit tea and a beautiful gift card she made herself. 

Het begon al met de postzegels op de envelop, zelfs die waren schattig.


In het pakje vond ik twee lieve gehaakte kuikentjes, beide heel netjes ingepakt. Een paar lekkere fruittheetjes en een mooi gehaakte bloem op een zelfgemaakte kaart. 


 Vera had me gevraagd wat mijn lievelingskleur is: geel! en daar heeft ze mooi rekening mee gehouden.






De geschenkjes kregen een ereplaatsje in ons huis want op dit rekje staat keramiek dat mijn jongste dochter zelf heeft gemaakt en gedraaid. 


En  nu is het aan mij, of aan jullie! Wil je graag een kleine verrassing van mij ontvangen, laat hier dan een berichtje achter. De eerste vijf mensen kunnen meedoen. 

Do you want to receive a gift from me? Leave me a message and who knows, I might just surprise you (first 5 particpants get a gift).




1 reacties:

  1. Love this! Good for you. I made these little birdies also. But in all white. They are so sweet!


    Am also sending you an email...

    BeantwoordenVerwijderen