dinsdag 28 februari 2012

Hooked zpagetti en fijne katoendraad

Momenteel werk ik niet alleen verder aan mijn ripple crochet dekentje, het is al meer dan een meter lang! Maar ik kocht ook enkele bollen hooked zpagetti en een haaknaald 12. Is me dat dik garen!
En uiteraard blijf ik bezig met fijne katoendraad, naaldje 1,25. De gehaakte buisjes hieronder moeten armbandjes worden. Mijn dochter wil soms eentje, soms twee, soms drie en dan weer vijf van die bandjes dragen, maar ze moeten wel bij elkaar worden gehouden. Nog even bedenken hoe ik dat zal doen.

I'm currently not only continuing my ripple crochet blanket, it measures already more than 1 meter! But I have also bought some hooked zpagetti, I want to crochet a basket with this zpagetti.
And of course I'm also still working with very thin cotonthread. The tubes will become bracelets.


Google

0 reacties:

Een reactie posten